سلام دوستان شیر کاکائو ضرری نداره بخورم؟

۳ پاسخ

من نمیخورم

میگن کافئین داره وارد جفت میشه،بهتر نخوری

منم میخورم
نه عزیزم
ولی زیاد نخور بگی همیشه بخورم نه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی👼🩵 مامان جوجه طلایی👼🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری