خانوما یکم شیر کاکائو بخورم ضرر نداره

۷ پاسخ

چقد سوالای الکی میپرسین شیر دیگه چه ضرری داره

یبار عیب نداره

از اون سوالا بودا😐

بخور نوش جونت گلم ♥️

یعنی واقعا در این حد مراعات میکنین؟

وا مگه ضرر داره🤔

نه من خودم همش میخوردم😁

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم 🩷 مامان شازده خانوم 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی