خانما کاکائو ضرر نداره یا شکلات کاکایویی

۳ پاسخ

در حد کم مشکلی نداره ولی هرروز نخور کافئین داره واسه قلب بچه ضرر داره زیادش

میگن بچه بیش فعال میشه

یکم نه و شکلات تلخ فایده هم داره
اما کافئین زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری