من هوس بستنی کیم کردم که گاز بزنم بخورم لیس نه ها😅
ولی نمیتونم بخورم چون میدونم بلافاصله سرما میخورم وایسادم هوا یکم کرم تر بشه بخورم
نه عزیزم مضرر نیس به شرطی که مراقب قندت باشی
ضربان قلب بچه بالا میبره کاکائو
من هر روز میخورم کی قند بگیرم خدا داند
نه فقط میگن بچه یکم زیادی شیطون میشه😅
مراقب قندتم باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.