من عاشق بستنی کاکائویی شدم با شکلات مضر نیست

۵ پاسخ

من هوس بستنی کیم کردم که گاز بزنم بخورم لیس نه ها😅
ولی نمیتونم بخورم چون میدونم بلافاصله سرما میخورم وایسادم هوا یکم کرم تر بشه بخورم

نه عزیزم مضرر نیس به شرطی که مراقب قندت باشی

ضربان قلب بچه بالا میبره کاکائو

من هر روز میخورم کی قند بگیرم خدا داند

نه فقط میگن بچه یکم زیادی شیطون میشه😅
مراقب قندتم باش

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری