بخور اگه قندت بالا نیس.
سعی کن وانیلی بخوری عزیزم شکلات میگن نخوری بهتره.هر چند این بستنیا شکلاتی توشون نیس ولی رعایت کنی بهتره
جدایی از بحث قند خون که خیلی باید احتیاط کنی
شکلاتی بودنم ضرر داره و باعث بیش فعالی میشه
لطفا با احتیاط مصرف کن
والا ما از همون اول انواع بستنی رو خوردیم تا حالا D:
ضررش قندشه دیگه کم بخوری اشکال نداره
منکه میخوردم ولی قند گرفتم الان همه چیو قطع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.