بستنی خوردن سه چهار بار در هفته ضرر داره؟؟

۸ پاسخ

من روزانه میخورم 😂

من ازمایش ندادم
روزی دوتا بستنی میخورم 😐

عزیزم اگه اضافه وزن برات مهم نیست بخور نوش جونت به شدت چاق کنندس بستنی

من ک خیلی میخورم😁

من که میخورم

اگه مشکل قند نداشته باشی چرا ضرر داشته باشه

اگه قند بارداری نداری نه

اگه خودت قند نداری نه وزن میگیره یچت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری