مامانا خوردن کاکائو در حد بستنی کیم ضرر داره؟؟

۵ پاسخ

وااا😐
عزیزم کی گفته اصن خود کاکاعو تو بارداری هم ضرر نداره
این همه ادم شکلات تلخ میخورن یا شیرینی
پس چیه🫤

ن عزیزم بخور نوش جونت گفتی منم دلم بستنی کیم خواسته😅😭

من داشتم کیم میخورم تموم شد تاپیکتو دیدم هول شدم🤣

من همیشه میخورم

ن عزیزم مقدارش خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کورپه مامان کورپه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری