۶ پاسخ

منم میخورم خیلی دوست دارم

نه من همه چی خوردم تو بارداری فقط زیاده روی نکردم

در حد کم مشکلی نیست...همبر خونگی بخور

نه من خوردم

نه عزیزم ترس باعث سقط میشه

ن در این حد دیگه.
بخور دویه بار مگه چی میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان ماهور خانوم مامان ماهور خانوم روزهای ابتدایی تولد