خانوما ساندویچ کالباس ضرر داره ؟

۹ پاسخ

نه عزیزم‌نوش جونت درصدبالابگیر

عزیزم قرار نیست ک هروز بخوری ۹ ماه بارداریه حداقل ادم میتونه ۴ ۵ بار این چیزا رو بخوره دیگ خیلی نازک نارنجی هم نباشیم

عزیزم فراورده های گوشتی توی سازمان بهداشت سرطان زا ترین چیزها هستن
دکتر به من گفت سوسیس کالباس خوراکی های نگهدارنده دار
سس مایونز مخصوصا و انواع سس ها
اب میوه های صنعتی
هویج
جگر و.... ممنوعه گفت اگه به فکر سلامت خودت و بچت هستی نخوری بهتره

منم توی این ۵ماه در. حد دو سه بار خوردم
دیگ ادم از غذا های تکراری خسته میشه

فست فود نخوری بهتره ولی خب دوسه باری اشکال نداره خودم یکی دوبار هوس کردم خوردم.

نه عزیزم بخور کیف‌ کن 🩵

من تو این ۵ ماه یبار خوردم اونم کم در حد رفع حوس
هیچ خاصیتی نداره بخصوص تو بارداری مصرف نشه بهتره

دلم خواست 😕
شاممون معلوم شد ساندویچ کالباس

میگن بهتره نخوریم
ولی من پیتزا خوردم توش کالباس داشت
زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جیمبیلی مامان جیمبیلی ۲ ماهگی