ساندویجی کالباس ضرر داره بخورم ؟؟

۱۱ پاسخ

من که میخورم هفته ای دو هفته ای

کلا کالباس سوسیس ضرر داره ولی اگه خیلی هوس کردی در حد رفع هوس بخور

خوب نیس نخور

دوسه هفته پیش خیلی ساندویچ و کالباس و پیتزا دلت نخواد خوردم دیگه شوهرم نمیزاره بخورم

نوش جان عزیزم

داداشم گرفته آورده نمی‌دونم بخورم یا بوشم ک‌دیوونم کرده

ن تو این ۴ ماه دفعه اولمه

من هات داگ زیاد میخورم

اگر کم بخوری ایرادی نداره

اگ زیاد مصرف نمیکنی و هوسانه میخوای بخوری نه اشکالی نداره زیادش خوب نیست

من عاشقشم و میخورم هفته ای ی بار

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی