خانوما ساندویچ ضرر نداره

۹ پاسخ

بخورنوش جونت

نه بخور بابا نوش جونت من از اول تا الان ساندویچ خوردم مامانم واس من کلا ساندویچ میخورد مشکلی نیست

من خوردم تاوالان چند دفعه

جای مطمئن و تمیز بگیر
سعی کن سوسیس کالباس نباشه اگه دیگه خیلی ویار کردی درصدش بالا باشه

نه هیچی کمش ضرر نداره

من خیلی خوردم

کالباس اینا نخور

بعدش چای بخور چون سردی نکنی سس زیاد استفاده نکن

بستگی داره چه ساندویچی باشه ولی ی بار هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری