خانوما ساندویچ خیلی ضرر دارع؟؟


#بارداری

۴ پاسخ

من از وقتی باردار شدم از پنیر پیتزا سوسیس کالباس و سس متنفر شدم خخخخ

کاهو بگو نزارن برات چون خوب نیس

تند نباشه
پر سس نباشه
چیز بدی مثل سوسیس نباشه
و کلا هم زیاد نخوری کلا سعی کن دوری کنی تا جای ممکن از غذای بیرون تو این دوران

ن من از اولش هفته ای یه بار میخورم 🙄

سوال های مرتبط

مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ سالگی
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری