من از وقتی باردار شدم از پنیر پیتزا سوسیس کالباس و سس متنفر شدم خخخخ
کاهو بگو نزارن برات چون خوب نیس
تند نباشه
پر سس نباشه
چیز بدی مثل سوسیس نباشه
و کلا هم زیاد نخوری کلا سعی کن دوری کنی تا جای ممکن از غذای بیرون تو این دوران
ن من از اولش هفته ای یه بار میخورم 🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.