خانوما زنجبیل ضرر دارع برا من

۱۳ پاسخ

از رفتارش پشیمون شده ؟

ای شیطون بلاها. انشالا که همیشه خوش وخرم باشین

خوب خیلیم عالی. دیشب رفتین خونه. ماچ کردین همدیگه رو؟؟؟

خوب خداروشکر. کی پا پیش گذاشت؟چند روزه رفتی؟

سلام خوبی . خونتون رفتی ؟با همسرت آشتی کردی؟

من از دکترم پرسیدم گفت تو چایی انداره سر قاشق چایخوری مشکل نداره

من هرروز با چای میخورم

نه بخور ولی ب اندازه .برا تهوع من میخورم یکم تو چایی میریزم.

نه من برا حالت تهوعم یا وقتی ترش میکنم میخورم

در طول روز یک گرم استفاده بشه نه بیشتر

من ی بار حالت تهوع شدید داشتم خیلی کم نوک قاشق مربا خوری خیلی کم ریختم تو چایی

ن من میخورم تو چای میریزم

میگن برا حالت تهوع خوبه
ولی هر چیزی رو به اندازه بخور

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلیم💞 مامان تودلیم💞 هفته یازدهم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری