خانوما آبگوشت تو هفته من ضرر دارع

۱۰ پاسخ

🙄🙄🙄🙄🙄🙄

وای باز من از این سوالا دیدم 😑😑😑😑

نه عالیه نوش جانت

😐😶😐

آب گوشت بره بده
بازم کم باشه مشکلی نیست

اخه چرا سوالای چرت میپرسین
چرا باید ابگوشت بد باشه؟؟؟
چیزای گرم‌تو سه ماهه اول بده
جگر
هویج
انگور
نعنا
کرفس
گردو بیش از حد

هرچیزی به اندازه مشکل ایجاد نمیکنه سعی کن زیاده روی نکنی همه چی بخور

من که خوردم پریروز🤭میگن آبگوشت خوبه اتفاقا

آجیل خام هم بخور عالیه

اتفاقا آبگوشت عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلیم💞 مامان تودلیم💞 هفته یازدهم بارداری
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری