خانوما خوردن چای زنجبیل برا تهوع خوبه؟

۴ پاسخ

خیلی من‌ک‌کارم همینه

قرص جین ۶بخر.زنجبیل ب شش هستش.برای بارداری و تهوع

اره عزیزم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدمبین مامان محمدمبین هفته شانزدهم بارداری
مامان 🧿نخود🧿 مامان 🧿نخود🧿 هفته هجدهم بارداری