۶ پاسخ

یاخدا،،، دختر مگه بچه ای،، خدایی نمیدونی زنجبیل بشدت گرمیه،،،تو این سن بارداری داری می‌خوریش 😐😐😐😐

برای تهوع شنیدم سیرابی و آب سیرابی خوبه

وای زنجبیل که میگن گرمیش بالاست نباید ماه های اول خورد

زنجبیل تازه و‌ لیمو هم حتما امتحان کن

عزیزم چای زنجبیل گرمیه سعی کن ۳ ماه اول نخوری

زنجبیل خوب نیست ها اگه حالت تهوع داری یکم نوک انگشتتو بزن تو زنجبیل بزار رو زبونت نه اینقد زیاد

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا و تو دلی مامان نورا و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری