یاخدا،،، دختر مگه بچه ای،، خدایی نمیدونی زنجبیل بشدت گرمیه،،،تو این سن بارداری داری میخوریش 😐😐😐😐
برای تهوع شنیدم سیرابی و آب سیرابی خوبه
وای زنجبیل که میگن گرمیش بالاست نباید ماه های اول خورد
زنجبیل تازه و لیمو هم حتما امتحان کن
عزیزم چای زنجبیل گرمیه سعی کن ۳ ماه اول نخوری
زنجبیل خوب نیست ها اگه حالت تهوع داری یکم نوک انگشتتو بزن تو زنجبیل بزار رو زبونت نه اینقد زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.