من شنیدم قاعده اوره و نباید خورد
سلام بله عالیه
عسل و زنجفیل قاطی و مزه مزه کنید
چای کمرنگ و زنجفیل
قرص رنجفیلم میتونید
به من گفتن نخور ولی مامانم میگه کسایی که تهوع دارن همش میخورن، به نظرم کم بریز زنجبیل
خیلییی کم بخور
ولی به نظرم برو دکتر بهت قرص میده
من از شدت معده درد تا آخر بارداری خوردم
حالت تهوع داری ؟؟؟زیاد نخور میتونی ولی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.