سلام چای زنجبیل بده تو بارداری بخورم

۴ پاسخ

خیییییییییلیییییی خیلیییییییییی کممممممم مشکلی نداره😂

من صبحا ی کممممم تو چایی میریزم بخاطر حالت تهوع

نه اصلا طبع گرم داره مخصوصا سه ماه اول سعی کن کلا تو بارداری نخوری خنکی بخور که بچه زردی هم بگیره

زنجبیل تنها چیزی ک دکترا میگن مقدار کمش توی بارداری اشکال نداره.پس بخور

سوال های مرتبط

مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری