۱۰ پاسخ

ی ذره بخور دختر، چرا زیاد

گرمه عززبز سرخود نخور بادکترت مشورت کن

کی گفته بخوری تو الان بارداری

دختررررر نخورررر بدهههه😐

چای زنجبیل خیلی گرمه برای بارداری مناسب نیس

خیلی ریختی ک‌ تند شد
زیادشم خوب نیس اگه بارداری

برای شما ک بارداری فکر نکنم خوب باشه ها

گرم دختر زیاد نخوری ها

خیلی کم بریز قرار نیس ک کلی بریزی ت ی لیوان

چقدمیریزین زنجبیل

سوال های مرتبط

مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا و تو دلی مامان نورا و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری