مامانا چای نبات با زنجبیل اشکال داره بخورم

۴ پاسخ

پودر زنجبیل نوک قاشق مرباخوری عیب ندارد نبات هم زعفرانی نباشه وکم

عیب نداره من اصلا واسه حالت تهوعم زنجبیل خوردم دوسه بار ولی کم بخور

نه بخور

زنجبیل خیلی کم باشه خیلی خیلی کم نباتت هم زعفرونی نباشه

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا و تو دلی مامان نورا و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری