نه عزیزم بخورید. عرق نعنا هم خیلی کارسازه
زنجبیل نزن فقط نبات
زنجبیل یه پشت ناخن بربز
نه بخور زنجبیل اگه پودر داری اندازه نوک چاقو بریز تو لیوان آبجوش با یکم نبات،ترجیحا نبات زعفرانی نباشه بخور هیچی نمیشه
میگن نبات زعفرونی نباید بخوریم تو بارداری
زنجبیل هم شنیدم خیلی کم باید مصرف بشه
چون گرمیجات رو زمانی که میخواستیم پریود زودتر بیاد میخوردیم،پس توی این دوران نخوریم بهتره
نه طوري نيست
فک نکنم ولی زنجبیل نزنی بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.