دلدرد و دلپیچه دارم ابجوش نبات با ی ذره زنجبیل بخورم بد نیس؟

۷ پاسخ

نه عزیزم بخورید. عرق نعنا هم خیلی کارسازه

زنجبیل نزن فقط نبات

زنجبیل یه پشت ناخن بربز

نه بخور زنجبیل اگه پودر داری اندازه نوک چاقو بریز تو لیوان آبجوش با یکم نبات،ترجیحا نبات زعفرانی نباشه بخور هیچی نمیشه

میگن نبات زعفرونی نباید بخوریم تو بارداری
زنجبیل هم شنیدم خیلی کم باید مصرف بشه
چون گرمیجات رو زمانی که میخواستیم پریود زودتر بیاد میخوردیم،پس توی این دوران نخوریم بهتره

نه طوري نيست

فک نکنم ولی زنجبیل نزنی بهتر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری