خانما زنجبیل برای تهوع خوبه

۵ پاسخ

ب ۶ بخور یا کپسول زینتوما همون زنجبیله

بیشتر بو میکنم

خیلی کم تو چای میزنم آخه تهوع زیادی دارم

نخوری بهتره چون ک گرمونه هستش ضرر دارع

خوبه ولی خیلی گرمه برای ماه اول بنظرم خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🧿نخود🧿 مامان 🧿نخود🧿 هفته هجدهم بارداری
مامان امید من مامان امید من هفته دوازدهم بارداری