خربزه مشهدی در حد ۲ قاج ضرر دارع ؟
بارداری بارداری

۱۳ پاسخ

خربزه عالیه حتی بچه رو خوشگل هم میکنه منم دلم میخا شوهرم یادش میره بگیره😒😒

خوبه خربزه، هیچ مشکلی نداره زیاد هم بخوری

من تو بارداری خیلی میخوردم طالبی بدم میومد

نه گلم اگه دیابت بارداری نداری و نباید رعایت کنی هرچقد دلت میخواد بخور

منم دلم میخادد بستس 😭

بابا بیخیال. مگه ضرر داره حالا من یه خربزه کامل خوردم این دوسه روز

خربزه خوبه بد نیست که

من ک یدونه کاملشو میخورم

اگه دیابت بارداری ندارید ضرر نداره ، کم بخورید

نه ضرر چرا

نینیت چیه عزیزم

نه بابا من ویارمه انقدر خوردم که نگو
تازه باعث خوشگلی جنینم میشه

خربزه تو بارداری خیلییی خبه تنها چیز گرمیه ک عالیه😂

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ارین مامان مامان ارین ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ سالگی
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری