خربزه عالیه حتی بچه رو خوشگل هم میکنه منم دلم میخا شوهرم یادش میره بگیره😒😒
خوبه خربزه، هیچ مشکلی نداره زیاد هم بخوری
من تو بارداری خیلی میخوردم طالبی بدم میومد
نه گلم اگه دیابت بارداری نداری و نباید رعایت کنی هرچقد دلت میخواد بخور
منم دلم میخادد بستس 😭
بابا بیخیال. مگه ضرر داره حالا من یه خربزه کامل خوردم این دوسه روز
خربزه خوبه بد نیست که
من ک یدونه کاملشو میخورم
اگه دیابت بارداری ندارید ضرر نداره ، کم بخورید
نه ضرر چرا
نینیت چیه عزیزم
نه بابا من ویارمه انقدر خوردم که نگو
تازه باعث خوشگلی جنینم میشه
خربزه تو بارداری خیلییی خبه تنها چیز گرمیه ک عالیه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.