ساندویچ فلافل هوس کردم میتونم بخورم ضرر نداره

۱۱ پاسخ

من خوردم فقط سعی کن تند نباشه معده ت اذیت بشه

من می خورم

مثلا چه ضرری می‌خواد داشته باشه؟

منم خیلی خوردم از جای مطمئن بگیری یا اگه ترجیحا خودت درست کنی فکر نکنم مشکلی داشته باشه فقط کنارش جعفری نخور

فقط نخودش نفخ زیادی داره
وگرنه هیچ ضرری نداره

ضررنداره ولی نفخ داره

اره بابا بخور خيالت راحت

آره بابا بخور

نه من چندین بار خوردم

بخور غزیزم

من ک خوردم

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولو 💓 مامان دختر کوچولو 💓 ۲ ماهگی