خوردن ساندویچ ضرر داره یان

۱۱ پاسخ

من خوردم چندین بار

دلم ساندویچ خواست🤣🤣

من عاشق بندری هستم دوسه بار خوردم اما نخوریم بهتره

من خیلی خوردم ولی بیشتر همبر دست ساز یا پیتزا گوشت و قارچ البته من کم خوراکم مثلا پیتزا دو تا تیکه بخورم دیگ ب حد خفگی میرسم اونم چون اوایل فقط همینا رو میخوردم شب حالم بد نمیشد الان دیگ نمیخورم

خانوما تنها چیزی که برای بچه بده زعفرون اونم غلیظ و دم کرده و اویشن هم ضرر دار ه اما دلت جوجه زعفرونی یا بستنی زعفرونی بخواد درحد ۶تا جوجه یا نصف لیوان بستنی زعفرونی مشکلی نداره من بچه سومم هست یوی از بچه هام۲۰سالشه اون یکی ۱۲ ساله اینم ۲۳هفتس🙂🙂

نوشابه هم ضرر داره چون عطش میشم میخام چیز گاز دار بخورم فقط

اها هوس کردم خوردم بدش ترسیدم

جز سوسیس کالباس نه مشکلی نداره فقط به اندازه

من که میخورم

سعی کن خونگی و تمیز بخوری مث ساندویچ مرغ و گوشت سوسیس اینا نخور خطر مسمومیت بارداری هست دردسرشم زیاده

منک تا الا پنج شش باری خوردم فک نکنم ضرری داشته باشه🤕🙄

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری