خانوما ژلیش کنم ضرر داره یان

۷ پاسخ

عزیزم کاشت هم مثل ژلیش درکل دستگاه یووی ضرر داره ک برای ژلیش هم دست تو دستگاه میره

اونا شغلشونه درآمد ازش درمیارن.

ژلیش هم باید از دستگاه uv استفاده کنی دیگه. انجام نده.

من‌نپرسیدم ول ژلیشه دیگه خطر ندار ک کاشت طولانیه

دکتر من گفت انجام ندم

جشن دوستمه ناخونام ابن شکلی خب بدمیشه

منم دوس دارم برم 😣 کلی عروسی داریم
یادمم رف از دکترم بپرسم چ کارایی مجازه

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عرفان💚 مامان عرفان💚 ۳ ماهگی
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارشک 🩵 مامان ارشک 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری