17هفته ضرر داره که موهارو رنگ ساده بزنم یان

۸ پاسخ

نزن گناه داره🥺

نزن عزیزم سلامتی بچت واجب تره یارنگ موهات

آره خیلی ضرر داره

نزن خوب نیست
ماه آخر میتونی

اره نزن الان

رنگ گیاهی بزار اونا موادشون برا نینی ضرر داره

ضرر داره واجب نیس عزیز

کلا رنگ کردن مو ضرر داره نباید بزنی تا آخر بارداری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان ارشک 🩵 مامان ارشک 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری