من ازاول کاشت داشتم موقع یو وی یه بالشت بذار روشکمت هیچ مشکلی نیست
من از روزی که باردار شدم کاشت زدم خودم ناخن کارم ادم میخاد یه عکس تعیین جنسیت بکیره بارداری ناخنش باید قشنگ باشه
من ماه اول دوم هم مو رنگ کرده بودم هم کاشت، یعنی نمیدونستم باردارم و خیلی عادی هر کاری کرده بودم ولی مشکلی پیش نیومد خداروشکر
نه اشکال نداره
از دکترت بپرس خیالت راحت بشه
دکتر من ۳ ماهه اول و کلا ممنوع کرد
دکترا که میگن خوب نیست هر دکتری هم نظری داره دکتر من حتی با ارایش کردن به خصوص رژ مخالف. میگ اصلا رژ نزنید همچین کاشت بخاطر دستگاه یو وی مواد شیماییش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.