ژلیش ناخن تو ماه من اشکال داره؟کاشت نه ژلیش

۷ پاسخ

من ازاول کاشت داشتم موقع یو وی یه بالشت بذار روشکمت هیچ مشکلی نیست

من از روزی که باردار شدم کاشت زدم خودم ناخن کارم ادم میخاد یه عکس تعیین جنسیت بکیره بارداری ناخنش باید قشنگ باشه

من ماه اول دوم هم مو رنگ کرده بودم هم کاشت، یعنی نمیدونستم باردارم و خیلی عادی هر کاری کرده بودم ولی مشکلی پیش نیومد خداروشکر

نه اشکال نداره

از دکترت بپرس خیالت راحت بشه

دکتر من ۳ ماهه اول و کلا ممنوع کرد

دکترا که میگن خوب نیست هر دکتری هم نظری داره دکتر من حتی با ارایش کردن به خصوص رژ مخالف. میگ اصلا رژ نزنید همچین کاشت بخاطر دستگاه یو وی مواد شیماییش

سوال های مرتبط

مامان مهواو جوجه 🐤🐣 مامان مهواو جوجه 🐤🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عرفان💚 مامان عرفان💚 ۳ ماهگی
مامان هومان مامان هومان ۳ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری