میگم مامانا ژلیش ناخن تو هفته من خطر داره آیا؟

۴ پاسخ

از دکترت بپرس من البته برداشتم تا بعد زایمان سخخخخخت بود سخخخخخت😩🤧

من ک ازاول بارداری داشتم تاالان البته از دکترم پرسیدم

من ریموو کردم راحت و آسوده دیگه از خیلی چیزامون باید بگذریم برا فنقلیامون

بستگی ب اجازه دکترت داره یسری ها میگن مشکلی نداره یسری ها هم مخالفن

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان هومان مامان هومان ۳ ماهگی
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری