ژل اشکال ندارع ولی پودر نه ضرر داره بازم ناخن میزاری دستگاه همون اشعه برق ضرر داره براش
من خودم تو خونه زدم
سر دخترم هم سه ماه تموم شد زدم
دكتر گفت بخاطر يو وي كه اشعس برا جنين ضرر داره
اخیرا تو اروپا منسوخ و ممنوع شده واسه همه ، حالا شما تو بارداری میخوای انجام بدی؟ واجبه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.