بچه ها تو چهارماه ژلیش ناخن خوب نیست انجام بدم؟؟

۴ پاسخ

ژل اشکال ندارع ولی پودر نه ضرر داره بازم ناخن میزاری دستگاه همون اشعه برق ضرر داره براش

من خودم تو خونه زدم
سر دخترم هم سه ماه تموم شد زدم

دكتر گفت بخاطر يو وي كه اشعس برا جنين ضرر داره

اخیرا تو اروپا منسوخ و ممنوع شده واسه همه ، حالا شما تو بارداری میخوای انجام بدی؟ واجبه؟

سوال های مرتبط

مامان آدریان🧿 مامان آدریان🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهواو جوجه 🐤🐣 مامان مهواو جوجه 🐤🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هومان مامان هومان ۳ ماهگی