خانما ژلیش ناخن مشکل داره تو ۴ ماه؟

۳ پاسخ

من انجام میدادم از اول
هم واسه دخترم انجام میدادم هم این دومی
دکتر گفت هیچ مشکلی نداره
هم ناخن هم مژه

من از دکترم پرسیدم گفت ضرر نداره فقط زیاد نشستن اونجا شاید بهت فشار بیاره خسته شی

من انجام دادم برا عیدم دکتر گفت اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هومان مامان هومان ۳ ماهگی
مامان مهواو جوجه 🐤🐣 مامان مهواو جوجه 🐤🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری