بچه ها دوست دارم ژلیش ناخن انجام بدم مشکلی نداره ؟

۱۱ پاسخ

انجام ندید چون سطح اکسیژنتونو چک میکنن نباید ناخن پوشیده باشه
و بقیه مواردشم کلا مضره

اینهمه ادم زجر میکشه من بودم نمیزدم
واقعا

من که میترسم انجام بدم حتی لاک

دکترم گفت پایان ۳ماه اول بعدش مشکلی نداره

دوست نداشته باش توروخدا چندماه تحمل کن من از دوره اقدام حتی ناخونامو ریمو کردم

من از دکترم پرسیدم گفت اشکالی نداره ولی خودم یه بالشت گذاشتم جلوی شکمم

من رژ لب هم میترسم بزنم

من خودم ناخونکارم مشتری داشتم تا دقیقه نود برای زایمانم اومد ترمیم اکثرا تو شهر ما دارن
ولی به نظر خودم الان نکن چون از نظر علمی ثابت نشده برای زنای باردار بی خطر باشه یووی
بذار هفتت بره بالاتر بعدش خواستی بکن

با دکترت صحبت کن

انجام ندی بهتره دیگه بلاخره شیمیایی هس

ن عزیزم فقط روی شکمت ی پارچه بنداز تا نور دستگاه بهش نخوره

سوال های مرتبط

مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هومان مامان هومان ۳ ماهگی