خانما کسی بوده تو بارداری ناخن کاور کنه یا ژلیش

۶ پاسخ

بله من سه ماهم ک پر شد دوباره رفتم برای لمینت ناخن دکترمم گفت ایرادی نداره.ضرر هم نداره فقط اگ از مواد بو دار استفاده میکنن حتما ماسک بزنید

ن ضرره

ضررداره

من نمیدونمضرره یا نه ولی از وقتی باردار شدم ریمو کردم همسرمم نمیزاره میگه ۹ ماه صبر کنننن بعد😂😂😂

من با اجازه دکترم انجام دادم

این مواد برای سلامت خودتون مضر هست چه برسه تو دلیتون، بهتره نکنید، بعد هم تو بارداری سعی کنید غسل بخصوص غسل صبر زیاد کنید که بچتون صبور بگو اروم بشه، بهتره نکنید فعلا

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هومان مامان هومان ۳ ماهگی
مامان برسام مامان برسام روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهواو جوجه 🐤🐣 مامان مهواو جوجه 🐤🐣 هفته بیست‌وششم بارداری