من ناخن کارم گفت موقع انجام اگه ی بالش جلو شکمت بزاری نور یوی نخوره بهتره نور یوی فقط اون قسمتی رو ک روش زوم میکنه اشعه میزنه به شکم ربطی نداره انقدر خانمای باردارمیومدن پیش ناخن کارم خیلی دیده بودم خودم
بنظر من ضرر نداره نظر منااا ن دکتر گفته ن پرسیدم ولی اخه اون چ ضرری داره؟چطوری پس بلاگرا همیشههه دائم ناخن دارن چ بارداری چ حالت عادی
نه عزیزم بهتره انجام ندی
من ک انجام میدم دکترم منع نکرد
فک نکنم بشه
انجام ندی بهتره من خودم ناخنکارم دکترم اجازه نداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.