سلام مامانا ژلیش ناخن تو هفت ماهگی ضرر داره؟؟؟

۴ پاسخ

هیچی نمیشه

من انجام دادم ولی میگن خوب نیست خداروشکر چیزی نشده

ولا منکه خودم‌ناخن کارم..کل بارداریمم کار کردم...زنا باردارم‌میان انجام‌میدن
برا خودم‌تو بارداریم کلا نزدم
ولی با یکی دوبار انجام دادن چیزی نمیشه

کلا اشعه یووی خطر داره عزیزم،من ی هفته قبل زایمان انجام میدم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۴ ماهگی
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی