خانما ژلیش ناخن ضرر داره در حد یکبار

۶ پاسخ

معمولا میگن سه ماهه اول انجام ندید اما به نظرم کلا انجام ندی تا بعد زایمان بهتره

من نمیدونم ضرر داره یا ن‌ولی ترجیح میدم بعد زایمان انجام بدم انشالله

من كه ماه اول بارداريم وقتي مثبت شد ديگه نرفتم واسه ترميم ناخنام،يو وي خطرناكه،حالا اين يك بار رو رفتي ديگه نميشه كاريش كرد اما ديگه ناخراتو ريمو كن عزيزم،اگه دكتر هم گفت ايرادي نداره انجام بده،شما انجام نده،هرچقدر از اين خطرات دور نگه داري بچتو بهتره،بخاطر اينكه اين دوره زمونه انقدر همه چيز مضر و خطرناكه كه بايد آگاه باشي و دوري كني بخاطر بچت،من حتي اينستامم پاك كردم li زياد دور اينترنت نرم

بله میگن نباید بزنی

من خودم ناخن کارم مشتری حامله داشتم البته خودش خیلی اصرار داشت براش انجام بدم چون من حقیقتا میترسیدم ولی چیزیش نشد الآنم برا خودم میترسم میگم به ریسکش نمی ارزه

نه عزیزم انجام نده ضررع

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری