خانوما ژلیش ناخن تو ماه من ضرر داره؟؟

۶ پاسخ

بله پزشک گفت توی دوران بارداری مجاز نیست

دکتر من گفت ضرر داره و انجام ندادنش خیلی بهتره

پزشک من گفت فقط دستگاه نباید نزدیک شکمت باشه

من از ۲۰هفته ژلیش کردم مشکلی هم پیش نیومد خداروشکر

با دکترت مشورت کن.

فکر نکنم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری