سلام
کاشت ناخن توی هفت ماهگی ضرر داره؟؟؟

۶ پاسخ

فقط ۳ ماه اول ممنوع

من خيليارو ديدم از اول بارداري كاشت داشتن و هيچ مشكلي پيش نيومده كلا ثابت شده نيست ضررش اما خودمم واسه اطمينان از اول ريموو كردم

نه منم از هفت ماهگی زدم

دکتر من گفت فقط ۲ هفته اخر بازداری مجازی هر کاری کنی

منم از هفت ماهگی زدم

نه من زدم از هفت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا 🐣💛 مامان نورا 🐣💛 روزهای ابتدایی تولد