سلام خانوما کاشت ناخن ضرر داره؟

۳ پاسخ

اره ضرر داره موقع زایمانم به هیچ عنوان نمیزارن داشته باشی ممکنه دستگاه اکسیژن خون بزن انگشتت اونوقت نمیگیره

اره عزیزم ضرر داره نوری که داره لاک ها رو خشک میکنه اشعه داره

بله برای شما

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا 🐣💛 مامان نورا 🐣💛 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد