کاشت ناخن ضرر داره ؟؟

۵ پاسخ

من دکترم اجازه نداد گف بهتره انجام نشه

نمیدونم خیلیا میگن نه ،خیلیا هم میگن ضرر داره ،من ریمو کردم

آره بخاطر بوش

خانوما بنظرتون توي ٢٣هفتگي موردي نداره كاشت ناخن؟؟؟

نظر دکترا متفاوته ،سر دخترم دکترم منع نکرد ولی ایندفعه گفت حتما تا زمان زایمان بردارم من کلا ریمو کردم

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلارزکوچولو مامان دلارزکوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری