آره عزیزم
دکتر من گفت اشکال نداره. ولی من طاقتم نگرفت ریمو کردم
دکترمن گفته مشکلی نداره
من ریمو کردم همون اولش الان برا زایمان دلم میخواد 😂اونم میگن یه انگشت از هردست نباید داشته باشه
بله uv ضرر داره
۳ ماهو رد کنی نه نداره
من دكترم منع نكرد و گفت موردي نداره
کاشت اره ولی ژلیش نه
من که در آوردم یو وی ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.