کاشت ناخن ضرر داره؟؟

۹ پاسخ

آره عزیزم

دکتر من گفت اشکال نداره. ولی من طاقتم نگرفت ریمو کردم

دکترمن گفته مشکلی نداره

من ریمو کردم همون اولش الان برا زایمان دلم میخواد 😂اونم میگن یه انگشت از هردست نباید داشته باشه

بله uv ضرر داره

۳ ماهو رد کنی نه نداره

من دكترم منع نكرد و گفت موردي نداره

کاشت اره ولی ژلیش نه

من که در آوردم یو وی ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۰ ماهگی
مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلارزکوچولو مامان دلارزکوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری