مامانا کاشت ناخن تو ماه پنجم ضرر داره؟

۶ پاسخ

من از اول دیگ برداشتم میگن ضرر داره دکتر گفت دیگ نزار

والا من که از اول کلا برداشتم

من ناخن ساده خریدم با چسب قطره ای اونم لاک میزنم بدون ناخن بلد نیستم اونم یه هفته میمونه دوباره میزنم😂😂😂

باید از دکترت بپرسی

دکترم گفت از اول ضرر داره

اره بهتره انجام ندی تا ماهای اخر اونم با مشورت دکترت

سوال های مرتبط

مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کارِن مامان کارِن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی💙🥰 مامان تو دلی💙🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد