کاشت ناخن ۳ ماه به بعد ضرر داره؟؟؟

۴ پاسخ

نزنی بهتره من شنیدم ناخن ها تنفس می کنن و اکسیژن دریافت می کنن
اومدیم و یه قارچی چیزی گرفت ناختنت خودت اذیت میشی.
چون تو این زمان سیستم ایمنی بدن خیلی تغییر می کنه و در برابر این چیزا ضعیف میشه.
یکی از اقواممون با اینکه هندزفری و هدفون استفاده نمی کرد دوران بارداری، آدم تمیزی هم هست گوشش قارچ گرفت.
بازم هر طور خودت فکر می کنی درسته

دکتر ب من گفت مشکلی نداره

میگن لاک هم نزن تو میخوای کاشت بزنی

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی💙🥰 مامان تو دلی💙🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری