بگو برات کاشت با ژل انجام بدن بهتره تو دوران بارداری به خودت برس اونایی که میگن هم ضرر داره از ترسشونه وگرنه اگه یکم تحقیق کنن متوجه میشن که مشکلی نداره من خودم ناخنکار بودم
پزشک من میگفت چون تحقیقات کاملی هنوز انجام نشده و گزارشی از ضررش نیست بهتره ۳ ماه اول اصلا انجام ندیم
دکتر من ممنوع کرد
من دکترم کفت نزن
من که هر دو بارداریم انجام میدادم پسر اولم هم سالم
به ریسکش نمی ارزه
دکتر من خودش قبلا انجام میداد اما ۲سال میگه نزاشتم چون فهمیدم چقد بده و ثابت شده دخترامم ممنوع کردم دیگه
دکتر من از پایان ماه چهارم اجازه داد
از دکترت بپرس، دکتر من گفت اصلا کاشت نکن. یه سری دکترها هم مجاز میدونن. فقط از دکتر خودت بپرس
باز خودتت میدونی بهتره نکنی
من انجام ميدم تو گهواره هم ممنوع نكرده...نميدونم چرا بعضيا از خودشون ميگن ضرر داره
من ریمو کردم نمیشه ریسک کرد
بلهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.