خانما کاشت ناخن ضرر داره تو بارداری؟

۳ پاسخ

به من که دوتا دکتر گفتن ممنوع هم بوی مواد هم اشعه یووی هم خطر قارچ گرفتگی علتاشون بود

من ژلیش میکنم
سه ماه اول هم نرفتم
آخرین وقت سالن رو میگیرم که خلوت باشه
ولی خیلی از مامان کاشت و لمینت میکنن فکر نکنم مشکلی باشه

بعضی ها از چهارماه انجام میدن ومیگن ضرری نداره
ولی من خودم ترجیحا نمیذارم تا بدنیا اومدن نی نی
شما از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نهال مامان نهال هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کارِن مامان کارِن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری