به من که دوتا دکتر گفتن ممنوع هم بوی مواد هم اشعه یووی هم خطر قارچ گرفتگی علتاشون بود
من ژلیش میکنم
سه ماه اول هم نرفتم
آخرین وقت سالن رو میگیرم که خلوت باشه
ولی خیلی از مامان کاشت و لمینت میکنن فکر نکنم مشکلی باشه
بعضی ها از چهارماه انجام میدن ومیگن ضرری نداره
ولی من خودم ترجیحا نمیذارم تا بدنیا اومدن نی نی
شما از دکترت بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.