بله ضرر داره
اینو یه ناخن کار گذاشته
منم تو اینستا از چند دکتر پرسیدم همینو گفتن منم هرماه ترمیم رفتم
بله ک ضرر داره
نزنی بهتره بعضی دکترا میگن بزن بعضی میگن نزن من دیگه ناچارا همون لاک معمولی میزنم
من ناخون کارم. برا زنای حامله به هیچ وجه کار نمیکردم حتی اگر پول بیشتر میدادن و میگفتن مثلا برا یه مهمونی هست ۲ روز دیگه میایم ریموو کن. میگفتم نه. بعد یک سال که از فوت مامانم گذشت. امسال یه دفعه ای ناخن زدم بعد چند روز فهمیدم باردارم تندی ریموو کردم
اره خیلی
بله ضرر داره
آرهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.