کاشت ناخن تو بارداری برای جنین ضرر داره؟؟

۸ پاسخ

بله ضرر داره

اینو یه ناخن کار گذاشته
منم تو اینستا از چند دکتر پرسیدم همینو گفتن منم هرماه ترمیم رفتم

تصویر

بله ک ضرر داره

نزنی بهتره بعضی دکترا میگن بزن بعضی میگن نزن من دیگه ناچارا همون لاک معمولی میزنم

من ناخون کارم. برا زنای حامله به هیچ وجه کار نمیکردم حتی اگر پول بیشتر میدادن و میگفتن مثلا برا یه مهمونی هست ۲ روز دیگه میایم ریموو کن. میگفتم نه. بعد یک سال که از فوت مامانم گذشت. امسال یه دفعه ای ناخن زدم بعد چند روز فهمیدم باردارم تندی ریموو کردم

اره خیلی

بله ضرر داره

آرهههه

سوال های مرتبط

مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی
مامان تو دلی💙🥰 مامان تو دلی💙🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرام 🤰🏻 مامان پسرام 🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته بیست‌ودوم بارداری