۱۳ پاسخ

اینکه هوس کنی نخوری بیشتر ضرر داره

نه بابا بخور نوشجونت

عزیزم شما پیش چه دکتری میری؟ راضی ازش؟

بخور نوشجونت با یبار‌چیزی نمیشه فقط از جای مطمین بگیر

بگیر بخور حالشو ببر

من هر چی هوس کنم میخورم😂

بخور اما تندش نه

با یبار هیچی نمیشه بخور عزیزم

مواد نگهدارنده اش زیاده من خونگی خریدم از شهرمون و سه برابر پول دادم
اما خب خیالم راحت بود که نگهدارنده نداره

نه بخور عزیزم، ساندویچ بندری ها هم معمولا خیلی تند نیستن..

بخور بیخیال باش الکی ب خودتون سخت نگیرید بابا

در حد هوس که اشکالی نداره

بخور نوش جانت

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل کوچولو 😍 مامان دخمل کوچولو 😍 ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری