چرا من هرچی میخورم فرداش اینجا میاد که ضرر داره🫣
بمن گفتن برا یبوست خوبه بخور چون یادمه قبلنم این میوه رو میخوردم اسهال میگرفتم. اما دو روز چنان دلپیچه ای بهم داد خدا میدونه چقد عذاب کشیدم کم مونده بود کارم ب بیمارستان بکشه😓 دلپیچه شدیدددددددددد میاره
دکتر به من گفت بخور ولی زیاده روی نکن
همه میوه ها پر از خاصیتن تو خوردنه هیچی افراط نکن و همه چیو بخور ضرریم نداره
اصن من هیچی نگم بهتره۰😖
من شنیدم میگم ماهای اول نخوری بهتره
چرا هر چی میخورید میترسید ضرر داشته باشه😐
بیش از حد خوردن ضرر داره،فقط هسته زردآلو رو میگن نخورین مسمومیت میاره
نه عزیزم
نه فقط مغز هسته رو به هیچ عنوان نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.