سلام ببخشید خانما خوردن زردالو ضرر داره یان

۱۰ پاسخ

چرا من هرچی میخورم فرداش اینجا میاد که ضرر داره🫣

بمن گفتن برا یبوست خوبه بخور چون یادمه قبلنم این میوه رو میخوردم اسهال میگرفتم. اما دو روز چنان دلپیچه ای بهم داد خدا میدونه چقد عذاب کشیدم کم مونده بود کارم ب بیمارستان بکشه😓 دلپیچه شدیدددددددددد میاره

دکتر به من گفت بخور ولی زیاده روی نکن

همه میوه ها پر از خاصیتن تو خوردنه هیچی افراط نکن و همه چیو بخور ضرریم نداره

اصن من هیچی نگم بهتره۰😖

من شنیدم میگم ماهای اول نخوری بهتره

چرا هر چی میخورید میترسید ضرر داشته باشه😐

بیش از حد خوردن ضرر داره،فقط هسته زردآلو رو میگن نخورین مسمومیت میاره

نه عزیزم

نه فقط مغز هسته رو به هیچ عنوان نخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان سلیم پاشا مامان سلیم پاشا هفته بیستم بارداری