یکی از بدترین چیزاس متاسفانه
اگر دور و برت خونگی میشناسی بخر چون خونگی ها مواد نگهدارنده نمیزنن عزیزم
من چون خودم کالباس و سوسیس خونگی درست میکنم میدونم
ولی این کارخونه ای ها بجز اشغال و مواد نگهدارنده چیزی ندارن🩷
منم اوایل خیلی هوس سوسیس میکردم ولی زیاد نمیخوردم شاید یکی دوبار
شماهم یه بار بخور ولی زیاده روی نکن
خونگی بخور
برای هوس اشکال نداره عزیزم بخور من دوستم ویار شدید داشت تو کل بارداریش فقط کالباس خورد بچش هم نازو قشنگ به دنیا اومده ولی خوردنش خوب نیس برای رفع هوس بخور عب نداره
بله عزیزم کلا غذاهای که نگهدارنده دارن.و چیزای شبیه کالباس سوسیس ،نمک ،نوشابه مسمویت بارداری میارن .نخوری خیلی بهتره(ترشی،خیارشور)هم همینطور
فکر میکنم نخوری بهتر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.