خانوما کالباس ضرر ندار برای بارداری

۷ پاسخ

یکی از بدترین چیزاس متاسفانه

اگر دور و برت خونگی میشناسی بخر چون خونگی ها مواد نگهدارنده نمیزنن عزیزم
من چون خودم کالباس و سوسیس خونگی درست میکنم میدونم
ولی این کارخونه ای ها بجز اشغال و مواد نگهدارنده چیزی ندارن🩷

منم اوایل خیلی هوس سوسیس میکردم ولی زیاد نمیخوردم شاید یکی دوبار
شماهم یه بار بخور ولی زیاده روی نکن

خونگی بخور

برای هوس اشکال نداره عزیزم بخور من دوستم ویار شدید داشت تو کل بارداریش فقط کالباس خورد بچش هم نازو قشنگ به دنیا اومده ولی خوردنش خوب نیس برای رفع هوس بخور عب نداره

بله عزیزم کلا غذاهای که نگهدارنده دارن.و چیزای شبیه کالباس سوسیس ،نمک ،نوشابه مسمویت بارداری میارن .نخوری خیلی بهتره(ترشی،خیارشور)هم همینطور

فکر میکنم نخوری بهتر باشه

سوال های مرتبط

مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان جیمبیلی مامان جیمبیلی ۲ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری