خانما ساندویچ کالباس ضرر داره؟

۸ پاسخ

عزیزم کالباس و سوسیس کلا مضره توی بارداری که دیگه مضر تر سعی کن نخوری بهتره

وای من تازه هوس کردم خوردم بخور ایراد نداره

غذای خام نخوری بهتره

من یه بار نصف ساندویچ خوردم هوسم رفت داشتم خفه میشدم اما شما هم کم بخور همون نصف ساندویچ هرچی کمتر بهترر

آره خوب نیست

خب دلت میخواد بخور ماهم خوردیم

بله نباید بخوری

هوس کردی بخور ولی هر روز خوردنش خوب نیس
همه چی کمش اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته دهم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان جیمبیلی مامان جیمبیلی ۲ ماهگی
مامان یاسی 👩🏻🎀 مامان یاسی 👩🏻🎀 قصد بارداری