عزیزم کالباس و سوسیس کلا مضره توی بارداری که دیگه مضر تر سعی کن نخوری بهتره
وای من تازه هوس کردم خوردم بخور ایراد نداره
غذای خام نخوری بهتره
من یه بار نصف ساندویچ خوردم هوسم رفت داشتم خفه میشدم اما شما هم کم بخور همون نصف ساندویچ هرچی کمتر بهترر
آره خوب نیست
خب دلت میخواد بخور ماهم خوردیم
بله نباید بخوری
هوس کردی بخور ولی هر روز خوردنش خوب نیس
همه چی کمش اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.